ardestangas

ardestangas

شرکت گاز های طبی و صنعتی اردستان
ardestangas

ardestangas

شرکت گاز های طبی و صنعتی اردستان

گاز خالص

Pure Gas

گاز خالص

 شرکت گاز اردستان تولید کننده و تامین کننده انواع گازهای خالص ، گازهای آزمایشگاهی ، گازهای میکس (مخلوط های گازی)، گازهای صنعتی و گازهای کالیبراسیون
 
گاز خالص چیست ؟
گاز های خالص به گاز هایی نسبت داده می شود که از کمترین حد ناخالصی برخوردار هستند .گازهای خالص برای دستگاه های حساس آزمایشگاهی و تحقیقاتی نیز کاربرد دارد .برای بدست آوردن گاز خالص طی مراحل مختلف میزان ناخالصی های موجود در گاز مورد نظر را تا حد مورد نیاز کاهش می دهند .ناخالصی های گازها شامل هیدروکربن ها ،رطوبت ،اکسیژن ، دی اکسید کربن ، و ناخالصی های فیزیکی شامل ذرات گردو غبار ،روغن و...می باشد .ناخالصی گاز ها به وسیله فیلتر های مخصوص و و روش های مختلف دیگر از گاز جداسازی شده و گاز خالص را با کمترین میزان ناخالصی تولید می شود. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه بفرمایید :
http://www.ardestangas.com/myapp/current/71

فروش انواع سیلندرهای گاز خالص

شرکت گاز اردستان تامین کننده گاز و سیلندر های مخصوص گاز در حجم های متفاوت همراه با استاندارد و گواهی تست آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیزمی باشد .

خرید و فروش انواع کپسول در سایزهای مختلف با سال ساخت متفاوت
کپسول هوا
کپسول گاز
کپسول ژاپنی
کپسول چینی
کپسول هلیوم
سیلندر آرگون | کپسول آرگون
کپسول هیدروژن
کپسول نیتروژن
سیلندر آمونیاک
سیلندر 50 لیتری
سیلندر 40 لیتری
سیلندر 20 لیتری
سیلندر 10 لیتری
سیلندر 5 لیتری
سیلندر 2 لیتری

برای  دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه بفرمایید:

http://www.ardestangas.com/myapp/index/74

آنچه درباره اکسیژن مایع باید بدانید

اکسیژن مایع

آنچه درباره اکسیژن مایع باید بدانید

اکسیژن مایع جز مایع های برودتی بوده (مایعات برودتی گازهای مایع دارای نقطه جوش پایین تر از 90- درجه سانتی گراد هستند) و همچنین دارای خواص ویژه ای مانند :رنگ آبی روشن  خاصیت پارا مغناطیسی ،نقطه جوش 193- درجه سانتی گراد می باشد.

اختلاف دما بین اکسیژن مایع و دمای محیط بسیار بالا بوده به همین دلیل زمستانها ایزوله کردن مخازن اکسیژن مایع در محیط امری ضروری است .بیشترین مصارف اکسیژن به صورت گاز بوده اما به علت اشغال کردن حجم کمتر از اکسیژن مایع استفاده می شود .اکسیژن مایع در تانک های ذخیره برودتی ،تبخیر کننده ها و سیستم های کنترل فشار ذخیره می شود .اکسِژن مایع تقریبا با تمامی مواد آلی و فلزات واکنش نشان داده و اکسید آن ماده تشکیل می شود ودر صورت سوزاندن ماده در مجاورت اکسیژن مایع شدت اشتعال و حرارت بالاتر می رود .برخی موا مانند آسفالت در صورت مجاورت با اکسِژن مایع به صورت طولانی مدت امکان خود اشتعالی و انفجار را نیز دارد .

تمامی تجهیزات و اتصالات مرتبط با اکسیژن مایع باید کاملا ایزوله بوده تا به صورت دقیق هدف های مورد نیاز را تامین کند و باید از مواد با درجه حرارت احتراق بالا که تحت شرایط خدمات غیر واکنشی با اکسیژن هستند ساخته شود .

کاربرد های اکسیژن مایع :

اغلب کاربردهای این ماده به شکل گاز اکسیژن بوده اما از کاربرد های اکسیژن مایع می توان به صنایع نظامی ، پزشکی ، فلزی ، هوافضا ،زیر دریایی ها و... اشاره نمود .از کاربرد های حائز اهمیت اکسیژن مایع استفاده در صنایع نظامی به عنوان اکسید کننده در سوخت موشک ها می باشد .گاز اکسیژن به دلیل تسریع در سوختن مواد به عنوان اکسید کننده در سوخت معمول راکت ها استفاده می شود .لازم به ذکر است اکسِژن مایع خود سوخت اصلی نبوده و صرفا جهت سرعت بخشیدن به سوخت اصلی (هلیوم ،هیدروژن و ...)استفاده می شود .

از دیگر کاربردهای این ماده در صنعت هوافضا می توان به ترکیب هیدروژن مایع یا نفت سفید که هر دو ترکیب به عنوان عامل کاهنده هستند اشاره کرد .به عنوان مثال ،برخی از موشک های بالستیک از ترکیب اکسیژن مایع با الکل یا نفت سفید به عنوان یک اکسیدان مانند V2 (اکسیژن مایع -الکل ) و R-7(اکسیژن مایع-نفت سفید)مورد استفاده قرار می گیرد .

چند نکته اساسی درباره اکسیژن مایع که باید بدانید :

گاز اکسِژن آتش زا نیست اماباعث تسریع در احتراق و سوختن مواد می شود .

به مخازن تحت فشار اکسیژن مایع به هیچ وجه نباید سوراخ شوند و یا ضربه وارد شود.

اکسیژن مایع می تواند آسیب های جدی چشمی و پوسی وارد کند .

برای دریافت ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه فرمایید :

http://www.ardestangas.com/myapp/current/251